Scenariusz 1 – Projekt Rubin

Założenia rozgrywki

Gracze mają za zadanie wykonać tajną misję zleconą im przez pewnego rosyjskiego doktora. Wchodzą do podziemnej bazy, pełnej pułapek i niebezpieczeństw. Po piętach depta im amerykański oddział, który nie chce pozwolić, by tajemnice Pandory ujrzały światło dzienne. Śmiałkowie w czasie swojej przygody będą musieli wykorzystać elektroniczne gadżety, wykonywać zadania poboczne, aż w końcu zdecydować o losie całej bazy. 

Liczba uczestników: 4-8 osób

Czas gry: 1.5h

Koszt: 250zł

Uwaga: Podziemne laboratorium to miejsce gdzie łatwo się ubrudzić. Sugerujemy zabrać „wygodne” ubranie.

 

Więcej informacji

W 2001 roku polscy żołnierze KFOR odnajdują na terenie Kosowa stary radziecki bunkier z czasów zimnej wojny. Wkrótce po tym zdarzeniu zostaje utworzona Pandora – tajna jednostka cywilno wojskowa skupiająca najlepszych mikrobiologów, do których w niedługim czasie dołączają specjaliści z dziedziny fotoniki.

 

Pandorze przewodzi Ewa Mrozowska, świetny polski naukowiec, dotychczas praktykujący na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley. Jednostka podlega ścisłej kontroli sił amerykańskich pod dowództwem Williama Paxtona.

 

W 2003 roku William Paxton otrzymuje bezpośredni rozkaz o całkowitym odcięciu bazy. Niecały rok później w nieznanych okolicznościach cały personel opuszcza bazę, a jej teren zostaje objęty kordonem bezpieczeństwa…

Call Now Button